Forum www.lekarski2009.fora.pl Strona Główna www.lekarski2009.fora.pl
Forum studentów SUM wydziału lekarskiego 2009-2015
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prawidłowe wypełnianie indeksu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lekarski2009.fora.pl Strona Główna -> Rok I / Sprawy organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zrozumiałe i jasne?
tak
84%
 84%  [ 11 ]
nie
15%
 15%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 13

Autor Wiadomość
boskar
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:28, 21 Gru 2009    Temat postu: Prawidłowe wypełnianie indeksu

1) podpisujemy się pod zdjęciem
2) Przechodzimy na stronę nr. 8

3) Wpisujemy Imię i Nazwisko
4) Rok Studiów - I
5) Rok Akademicki 2009/2010 (sorry ;D)
6) Semestr - I (to już na stronie 9)

7) Bierzemy do łapki "Kartę okresowych osiągnięć studenta"
Cool Przepisujemy poszczególne przedmioty z karty do indeksu, baaaardzo uważnie. BARDZO.
tzn. w rubryce nazwa przedmiotu wpisujemy nazwę przedmiotu w pełnym brzmieniu jak w karcie w rubryce nazwisko wykładającego wpisujemy nazwisko jak w karcie w pełnym brzmieniu

w rubryce liczba godzin- wykłady wpisujemy liczbę godzin wykładów z karty
w rubryce liczba godzin ćwiczenia wpisujemy liczby godzin seminariów łamane przez liczbę godzin ćwiczeń, tj.
na przyklad: dla anatomii 20/55 ( w rubryczce ćwiczenia - dane za zeszły rok!).

Wpisujemy również punkty ECTS (strona nieparzysta) - ECTS to fajna rzecz, teoretycznie informuje nas w jakich proporcjach powinniśmy się przykladać do danych przedmiotów. Niektórzy twierdzą że określają liczbę godzin na dobę jaką należy poświęcać danym przedmiotom. ;D

Jako że przedmiotów jest 8, a rubryk 5, musimy pozostałe 3 przedmioty wpisać na stronach 10-11.

Również i tam musimy wpisać swoje imię i nazwisko, semestr, rok akademicki.

I jeżeli ktoś wpisze jakiś przedmiot w innym miejscu niż powinien - będzie się to wiązało o ile mi wiadomo z wymianą indeksu... :/ Przedmioty mają byc w takiej kolejności, jak widnieją na karcie.

UZUPEŁNIENIE:

KOLOR którym wypełniamy indeks: niebieski albo czarny.

Rubryki wypełniamy od lewej do prawej, a nie na środku pola, tak aby raczej nie dało się nic dopisać.

w rubryce "Nazwisko wykładającego" podajemy tytuł, Imię oraz Nazwisko.

W rubryce "Imię i Nazwisko" na stronie z zaliczeniami możemy podać jedno albo dwa imiona oraz nazwisko. Zaleca się jednak jedno.

Nie ma rygoru c.d. pisania drukowanymi, bądź normalnymi - ma być czytelnie.
Oczywiście absolutnie żadnych tipexów, zero sklejania, zaklejania, itd.

W wypadku błędu przekreślamy błędny wpis i wpisujemy to co trzeba wiersz niżej.

Języki obce:

W indeksie jako język wpisujemy: "język angielski" bądź "język francuski" bądź "język niemiecki" bądź "język rosyjski" czy jakich sie tam uczycie.
Jako nazwisko wykładającego wpisujecie: "mgr Stefania Sobczak", tak samo jak przy łacinie. Zawsze wpisuej się tam nazwisko kierownika katedry.
Tak samo zawsze wpisu z egzaminu czy z zaliczenia dokonuje kierownik katedry. (Chyba że nie dokonuje ale to wymaga decyzji rady wydziału w wyjątkowych sytuacjach).

Należy również uzupełnić nazwę języka na Karcie okresowych osiągnięć studenta, jak również uzupełnić nazwisko wykładającego (przepisać mgr Stefanię Sobczak).



DYSKUSYJNE POZOSTAJE:
Wpisywanie - / 30 czy 0 /30 a może po prostu 30 jeżeli nie ma seminariów, i analogicznie w wypadku warsztatów testowych 5/- 5/0 albo 5. Jak ktoś się dowie w dziekanacie niech dopisze.

Pozdrawiam serdecznie
Oskar Bożek


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez boskar dnia Pon 21:44, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kasis09
grupa 7



Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Trybunalski
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 13:25, 23 Maj 2010    Temat postu:

Mam takie pytanie, może ktoś wie. Czy wypełniając indeks wpisujemy do niego również przedmioty z tabelki pt'zaliczenia na ocene' (czyli chemia med. i informatyka)??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
palel_j12
Starosta grupy 7



Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:50, 23 Maj 2010    Temat postu:

Oczywiście, bo z tego też jest ocena i musisz mieć adnotacje w indeksie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lekarski2009.fora.pl Strona Główna -> Rok I / Sprawy organizacyjne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin